Casa Verde 2024

Pentru a fi eligibil pentru finanțarea programului Casa Verde, trebuie să îndeplinești următoarele criterii:

  • Să fii persoană fizică cu domiciliul în România
  • Să fii proprietar sau coproprietar al imobilului unde se va implementa proiectul;
  • Să nu ai datorii la bugetul de stat sau bugetele locale, conform legislației în vigoare;
  • Să nu fi încălcat dispozițiile legale privind protecția mediului și să nu susții activități poluante.

 

Documentele necesare pentru înscrierea în programul Casa Verde

  • Actul de identitate al solicitantului (adresa din buletin trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se va implementa proiectul). Viza de flotant nu este acceptată. Schimbarea buletinului durează 10 zile lucrătoare de la depunerea documentelor la Direcția de Evidență a Persoanelor.
  • Extrasul de carte funciară care atestă dreptul de proprietate asupra imobilului (valabil 60 de zile de la emitere).
  • Certificatul de atestare fiscală care confirmă plata taxelor către bugetul de stat, eliberat de Ministerul Finanțelor Publice (valabil 90 de zile de la emitere). Poate fi obținut online de la ANAF www.anaf.ro sau fizic.
  • Certificatul de atestare fiscală care confirmă plata impozitelor și taxelor locale, eliberat de autoritatea publică locală (valabil 30 de zile de la emitere).
  • Dacă adresa din buletin diferă de cea din extrasul de carte funciară, este necesară o adeverință de la primărie care să ateste adresa exactă și să menționeze numărul cărții funciare.
  • Copia cărții funciare colective pentru imobilele tip duplex (obținută fizic de la OCPI).

 

Completează formularul de mai jos și alătură-te efortului de a proteja mediul, în timp ce îmbunătățești confortul propriei tale case.